Przejdź do głównej zawartości

Wyrożnienie Kreativ Blogger

Kolejny raz dostałam wyróżnienia, jest mi z tego powodu bardzo miło. Biorąc pod uwagę mały fakcik, że od całkiem niedawna zaczęłam blogowanie. Dziękuję  bardzo za te wyróżnienia Agei oraz Krótkiej. Jeszcze raz wielkie dzięki!

Wyróżnienie to zobowiązuje mnie do napisania 7 rzeczy o sobie, o których nie wiecie.
A więc:
1) Jestem szczęśliwą żoną i mamą cudownej dwójki maluszków, Majusi (2,5 roczku) oraz Olafka (10 miesięcy).
2) Jak większość kobiet mam słabość do zakupów ;O)
3) Mam fantastyczne dwie siostry.
4) Jestem zakochana w Warszawie (przez jakiś czas tam mieszkałam) i tamtejszej mentalności ludzi i ich swobodzie bycia.
5) Uwielbiam słodycze, mogło by nic innego nie istnieć ;o)
6) Mam manię zbierania fotek i układanie ich w albumach chronologicznie wg. daty.
7) Ostatnia ale równie ważna rzecz to moje uwielbienie do ręcznych robótek :O))

Teraz moja kolej i swoje wyróżnienia przekazuję:




Popularne posty z tego bloga

18_stka

Album dla dziewczynki...

Kartka Chrzest