czwartek, 1 grudnia 2011

Candy!!! Rozdaję cukierasy!

Dziś jest mój 100 post i z tej okazji rozdaję trochę cukierków :O)
Jest mi niezmiernie miło, zwłaszcza, że za ok miesiąc minie rok mojego blogowania- 
ale ten czas leci!
Dziękuję za wszystkie miłe słowa, które u mnie zostawiacie!
A wracając do słodkości :


Zasady takie jak powszechnie znane czyli:
-zostawiamy komentarz pod tym postem
-umieszczamy informację na swoim blogu o candy u mnie, linkujac powyższe zdjęcie na pasku bocznym
-miło mi będzie, jeśli osoba biorąca udział w zabawie zostanie moim obserwatorem (nie jest to obowiązkowe)
-osoby nie posiadające bloga proszę o pozostawienie adresu e-mail
Zabawa potrwa od 01.12.2011 do 01.01.2012, losowanie 02.01.2012.
Dodatkową nagrodę niespodziankę rozlosuję wśród moich obserwatorów :O)

Zapraszam serdecznie! Życzę miłego dnia :O)

150 komentarzy:

  1. jestem pierwsza i chętnie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje z okazji 100 postów!:-)
    Zapisuje się na cukierasy!
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja oczywiście z największą ochotą ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też wskakuję do kolejki po takie cudne słodkości :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejnych wielu setek postów pisanych z pasją życzę! Zapisuję się i jednocześnie zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Na Nowy Rok cudne niespodzianki!!!! Więc ustawiam się w kolejce!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę kolejnych twórczych setek postów!
    Z przyjemnością zapisuję się na candy i zapraszam do mnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście ja tez się ustawiam w kolejce w komentarzach i w obserwatorach :))) Pozdrawiam :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe candy...marzenie:)
    Oczywiście się zapisuję i życzę wiele kolejnych postów!
    Pozdrawiam -Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  10. Chociaż raz nie będę na szarym końcu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję 100 postu i życzę kolejnych 100 tak samo twórczych i inspirujących postów:)
    mnie oczywiście nie może tu zabraknąć, słodkie cukiereczki jak najbardziej, zapisuję i czekam na losowanie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurcze! Dopiero teraz zauważyłam te cukierasy!!! Oczywiście ustawiam się w kolejce:)
    Jestem 13 - może będzie to szczęśliwa 13:D

    OdpowiedzUsuń
  14. oooo... i ja! I ja się zapisuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam

    To i ja dołączę do kolejki :)

    Zapraszam także do siebie http://weavingcraft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW! Ale mnóstwo cudeniek do zdobycia, chętnie się przyłączę i powalczę o nie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. juz sie grzecznie ustawiam bo cukieraski sliczne :) moze w Nowym Roku mi sie poszczesci w losowaniu :))

    Pozdrawiam
    Gosia

    fawnn@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. miło będzie rozpocząć nowy rok z takim cukierasem. Pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń
  19. ale cudne prezenciki, z checiá sie zapisuje.http://swiatkasiuleczki.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się i ja do udziału :) oraz zapraszam do udziału w moim candy http://misioka.blogspot.com/2011/11/candy-u-misioki.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Z przyjemnością się zapisuję, wspaniały byłby prezent w nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapisuję się i liczę na uśmiech losu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję setnego posta i ustawiam się w kolejce po te śliczności
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. ale słodkości rozdajesz, zapisuję się i ja :)
    Pozdrawiam i gratuluje 100 posta!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałości obok, których nie można przejść obojętnie.. oj nie!! zatem poczekam.. a może..???

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję i piszę się:)
    scrap-olki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego najlepszego, ustawiam się w kolejce i zapraszam na moją zabawę

    OdpowiedzUsuń
  28. i ja się ustawiam w oczekiwaniu.. pozdrawiam i zapraszam na moje candy :) http://izzifotograficznie.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  29. Och jakie cukierki!;) I ja chętnie się zapiszę;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękności przygotowałaś:-) Z przyjemnością się ustawiam w kolejce. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję 100 postów:) z chęcią się zapiszę:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Smakowite cukiereczki :) Może tym razem mi się uda wylosować słodkości :) Gratulacje 100 postów i życzę co najmniej jeszcze 100 razy tyle :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. kuszące przydasie , dopisuję się do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. dopisuję się jako chętna:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie piszę się na cukierasy:)
    www.cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  36. ale super cukiereczki, w sam raz na Nowy Rok - ustawiam się w kolejce :)
    Gratuluję pierwszej 100-tki i życzę wielu kolejnych.
    http://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Z miłą chęcią dołączę do zabawy, może dopisze mi odrobina szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się do zabawy!! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. chętnie ustawiam się w kolejce :)
    zapraszam do mnie www.wszkatulce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Czasu jeszcze sporo, ale ustawiam się w kolejce po Twoje łakocie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam prezenty! a takie śliczne i praktyczne to już w ogóle :)
    z chęcią spróbuję szczęścia :))

    Buziaki!

    ZAPRASZAM NA CANDY www.skleptz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem u Ciebie po raz pierwszy:)Cudowne słodkości rozdajesz i chętnie ustawiam się w kolejce:)zagoszczę u Ciebie na dłużej:)
    zapraszam do mnie
    http://wanda-mojatworczosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. I ja jestem chętna!
    Zpraszam też do siebie na candy!

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluje rocznic i ustawiam się po słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratulację 100!!!Życzę nieustającej weny
    Trudno przejść obojętnie koło tylu słodkości.
    Zapisuje się koniecznie.
    Pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  46. I jeszcze ja, ja!:D i zapraszam tez na Candy do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zapisuję się i ja, licząc na odrobinę szczęścia w losowaniu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. tyle różności, nonono. a do tego losowanie w moje urodziny! :) więc się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  49. I ja spróbuję szczęścia w losowaniu. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  50. jak dużo słodkości. Ustawiam się.

    OdpowiedzUsuń
  51. Dołączam się do zabawy licząc na odrobinkę szczęścia Małgosia ma.bo13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się i ja choć kolejka już spora ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. i ja sie zgłaszam moze uda mi sie załapac na cukierasy;)) pozdrawiam serdecznie cudowny blog;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Chętnie przyłączam się do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale piękne candy juz się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  56. z chęcią się z wami pobawię :)

    OdpowiedzUsuń
  57. I ja ustawiam się w kolejce za cukierasami :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Lovely giveaway, dear! Thank you a LOT for a chance to win!)
    I`m your follower and put the link on the sidebar!
    http://edelmiracle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Dopisuję się z miłą chęcią.:)
    Pozdrawiam!
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. szybko ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Również ustawiam się w kolejce

    i zapraszam do siebie

    http://majalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Dopisuję się i ja do kolejki po słodkości ;o)

    OdpowiedzUsuń
  63. Chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Przyłączam się do zabawy :)
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  65. Z przyjemnością przygarnę takie skarby:)
    pozdrawiam, scrapfantazje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Ohohoho ile tego jest:) Cuda cudeńka:) Się piszę,bo aż grzech się nie zapisać:D

    Pozdrawiam Joaś
    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. To i ja się ustawię w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  68. tyle wspaniałości na nowy rok, wiec ustawiam się w kolejce...z miłą chęcią to wszystko przygarnę i się tym zaopiekuję:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Szybciutko zapisuję się i lecę podziwiać Twoje wytworki :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  70. I mnie też dopisz, proszę na listę do losowania;-)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja również ustawiam się w kolejce i serdecznie pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  72. mnóstwo chętnych, ale spróbuję szczęścia ;)
    takie nagrody, że się oprzeć nie mogę ;p
    jestem obserwatorem Twojego bloga i zaraz dodam u siebie banerek, pozdrawiam ;)
    http://xladymonroex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Gorąco pozdrawiam i ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  74. wejść w nowy rok z takimi cukierasami to by było wielkie szczęście :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. Koło takiej masy słodkości nie można przejść obojętnie! ustawiam się w kolejce, i pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  76. I ja się zapisuję na takie słodkości.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  77. Zgłaszam się po te cudeńka ;>
    Banner na:
    www.stylizacje-i-makijaze.blogspot.com
    (u mnie obecnie trwa losowanie!)

    OdpowiedzUsuń
  78. Och ilez slodkosci, chetnie sprobuje szczescia

    OdpowiedzUsuń
  79. Ustawiam się w kolejce po takie słodkości :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja również się zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  81. Ustawiam się w długaśnej kolejce w tym candy

    OdpowiedzUsuń
  82. Podpisuję się po te wspaniałe candy :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Pozdrawiam serdecznie. Magda

    OdpowiedzUsuń
  84. ja też się zapisuję! :) Super słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Gratuluję ,super cukieraski,ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  86. Candyduję i ja :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  87. i ja się skuszę. :)
    zapraszam do siebie magialena.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  88. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce:-) Pozdrawiam Świątecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  89. Piękne prezenty!! Chętnie się zapiszę

    OdpowiedzUsuń
  90. I ja z chęcią stanę w kolejce po te cuda.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  91. i ja się pobawię ;)
    pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  92. Obserwuję, dodałam linka na pasku, więc staje do kolejki.

    OdpowiedzUsuń
  93. Pozdrawiam świątecznie i ustawiam się w kolejce po szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Ale paka słodkości :) aż żal nie spróbować. To próbuje.

    OdpowiedzUsuń
  95. A ja też spróbuję szczęścia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  96. Ja też się przyłączam. Pozdrawiam serdecznie :)
    http://daszka.dicant.net/

    OdpowiedzUsuń
  97. Więc i ja grzecznie staję w kolejce...może coś wystoję ;) scarabae@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. Cudne rzeczy rozdajesz wiec w kolejce staje pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  99. Gratuluję tylu wpisów. Życzę Ci dalszych sukcesów i chętnie przyłączam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  100. się ustawiam,
    Cię pozdrawiam...
    końcoworocznie.. :)))

    OdpowiedzUsuń
  101. Hope grows miracles blossom!
    Wish you and yours a very happy new year - I love your candy.
    posted your treasures on my sidebar http://kitikas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  102. Staję w kolejce po cukierki :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Oj, przydasię, przydasię ;-) Ustawiam się w kolejce!:-)

    OdpowiedzUsuń
  104. Gratuluję rocznicy. Chętnie przyłącze się do zabawy.Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://lovelythings-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. postoję zatem i ja:)

    http://papierowa-vvia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. Słodkiego nigdy za wiele:)))Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Więc i ja szybciutko się zapisuję :) bo kolejka już ogromna :) Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  108. Po takie słodkości staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Super candy, chętnie się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  110. Tyle różności, że grzechem byłoby nie stanąć w kolejce. Mimo że jest długaśna :)

    OdpowiedzUsuń
  111. ustawiam się w kolejce i z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Uwielbiam cukierasy!
    Ustawiam się w dwóch kolejkach :P

    OdpowiedzUsuń
  113. cudowne słodycze :) nie mam bloga więc zostawiam e maila sylwia.k200@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  114. fantastico candy!! incrociamo le dita!!!!

    OdpowiedzUsuń
  115. HA! Chyba zdążyłam:)
    Kolejka bardzo długa ale warto oj warto powalczyć:)
    Cukiereczki pychota:)
    Pozdrawiam:)
    I chętnie obserwatorką zostaję:)

    OdpowiedzUsuń
  116. o tak tak tak :) ja się zgłaszam z wielką checią :) najlepszego z okazji 100 posta :)

    OdpowiedzUsuń
  117. ale kolejka, chętnie się zapiszę:)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  118. Kolejka rzeczywiście długa, ale chyba warto ;)
    Pozdrawiam ciepło :)
    ania19954@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  119. Chętnie przystanę po słodkości :)
    W zamian zapraszam na CANDY do mnie :)
    Pozdrawiam!! Alcia

    OdpowiedzUsuń
  120. gratuluję setnego posta :) i ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Długa ta kolejka,ale warto się w nią ustawić po takie słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  122. Ustawiam się w tej długiej kolejce i życzę wszystkim szczęśliwego Nowego Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  123. gratuluję tylu postów :)
    cudne cukieraski więc miło mi dołączyć do grona :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Zgłaszam się :)

    Informacja o candy:
    http://megii24.blogspot.com/p/konkursy-candy-rozdawajki-inne.html

    Pozdrawiam,
    Urszula (megii24)

    OdpowiedzUsuń
  125. zgłaszam sie jesli jeszcze zdazylam...
    :)
    pozdrawiam!
    i szczesliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  126. Ustawiam się w kolejce po te słodkości. Zwłaszcza, że po świętach tylko takie cukierasy są wskazane.

    OdpowiedzUsuń
  127. Zdjatko wstawione, podlinkowane:) ustawiam sie w kolejeczce z cichą nadzieją;)

    Madziula

    OdpowiedzUsuń
  128. Zgłaszam się na te wspaniałości, choć przy takiej konkurencji to nie mam szans :(

    Życzę szczęścia w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  129. Na ostatnią chwilę ale również się zapisuję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  130. Ja również chętnie biorę udział w zabawie :)
    i życzę wszystkiego dobrego w nadchodzącym roku

    OdpowiedzUsuń
  131. Śliczności:)
    Zgłaszam się i ja.
    Życzę Szczęśliwego Nowego Roku!!!
    Pozdrawiam- Iwona.
    iwona.spadlo@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  132. i ja również spróbuję szczęścia ;))
    konwalia14@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  133. I ja z rozkoszą zgłaszam swój udział w Candy! :)
    Pozdrawiam,
    joaśka

    OdpowiedzUsuń
  134. Ja również się zapisuję!!! Najlepszego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  135. Chetnie się dopisze do koleiki :)

    OdpowiedzUsuń
  136. jak to się stało, że ja się u Ciebie nie zapisałam na Candy ? hmmm już to nadrabiam :) zgłaszam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  137. Z wielką ochotą dołączam do zabawy no i do grona zaglądających do Ciebie, bo pięknie tu:)

    OdpowiedzUsuń
  138. No widzę, że się spóźniłam, ale bardzo się cieszę, że do Ciebie trafiłam:)

    OdpowiedzUsuń