Przejdź do głównej zawartości

Candy!!! Rozdaję cukierasy!

Dziś jest mój 100 post i z tej okazji rozdaję trochę cukierków :O)
Jest mi niezmiernie miło, zwłaszcza, że za ok miesiąc minie rok mojego blogowania- 
ale ten czas leci!
Dziękuję za wszystkie miłe słowa, które u mnie zostawiacie!
A wracając do słodkości :


Zasady takie jak powszechnie znane czyli:
-zostawiamy komentarz pod tym postem
-umieszczamy informację na swoim blogu o candy u mnie, linkujac powyższe zdjęcie na pasku bocznym
-miło mi będzie, jeśli osoba biorąca udział w zabawie zostanie moim obserwatorem (nie jest to obowiązkowe)
-osoby nie posiadające bloga proszę o pozostawienie adresu e-mail
Zabawa potrwa od 01.12.2011 do 01.01.2012, losowanie 02.01.2012.
Dodatkową nagrodę niespodziankę rozlosuję wśród moich obserwatorów :O)

Zapraszam serdecznie! Życzę miłego dnia :O)

Popularne posty z tego bloga

Album dla dziewczynki...

18_stka

Kartka Chrzest