Przejdź do głównej zawartości

WYNIKI PAPIEROWEJ ROZDAWAJKI!!!!!

Dobry wieczór wszystkim,
wiem, że czekacie na wyniki rozdawajki 
dlatego przepraszam za jednodniowe przesunięcie. 
Ale czasem problemy życiowe biorą górę.... :(

Wracając do meritum sprawy to dziękuję Wam bardzo
za tak liczny udział w mojej zabawie, jest mi bardzo miło :O)

Udało mi się zajrzeć do każdego kto zapisał się na candy.
Prawie do wszystkich napisałam kilka słów z czego jestem zadowolona.

Cieszę się tym bardziej, bo poznałam wiele fascynujących osób,
do których zajrzę nie raz.
Dziewczyny robicie cudowne rzeczy!!!

A oto wyniki!!!!!!!!

Moja maszyna losująca ;)


 100 sztuk papieru powędruje do

Anny Kaczmar

Gratuluję!!!


Mam jeszcze niespodziankę :)
Postanowiłam wylosować jeszcze jedną osobę i podarować 10 sztuk papieru
jako nagrodę pocieszenia za tak liczny udział :O)

A tą osobą jest

barbarahaft


Jeszcze raz gratuluję szczęściarom :O)
Czekam na Wasze e-maile z informacją dotyczącą adresu do wysyłki.

Pozdrawiam serdecznie 
Lidka


''Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą"
Jan Twardowski 



Popularne posty z tego bloga

Album dla dziewczynki...

18_stka

Kartka Chrzest