niedziela, 3 lutego 2013

WYNIKI PAPIEROWEJ ROZDAWAJKI!!!!!

Dobry wieczór wszystkim,
wiem, że czekacie na wyniki rozdawajki 
dlatego przepraszam za jednodniowe przesunięcie. 
Ale czasem problemy życiowe biorą górę.... :(

Wracając do meritum sprawy to dziękuję Wam bardzo
za tak liczny udział w mojej zabawie, jest mi bardzo miło :O)

Udało mi się zajrzeć do każdego kto zapisał się na candy.
Prawie do wszystkich napisałam kilka słów z czego jestem zadowolona.

Cieszę się tym bardziej, bo poznałam wiele fascynujących osób,
do których zajrzę nie raz.
Dziewczyny robicie cudowne rzeczy!!!

A oto wyniki!!!!!!!!

Moja maszyna losująca ;)


 100 sztuk papieru powędruje do

Anny Kaczmar

Gratuluję!!!


Mam jeszcze niespodziankę :)
Postanowiłam wylosować jeszcze jedną osobę i podarować 10 sztuk papieru
jako nagrodę pocieszenia za tak liczny udział :O)

A tą osobą jest

barbarahaft


Jeszcze raz gratuluję szczęściarom :O)
Czekam na Wasze e-maile z informacją dotyczącą adresu do wysyłki.

Pozdrawiam serdecznie 
Lidka


''Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą"
Jan Twardowski 



46 komentarzy:

  1. Gratulacje dla wygranych i dziękuję za miłą zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miła zabawę :D szkoda ze sie nie udało, gratuluje wiec dziewczynom ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i dziękuję za zabawę ;)
    Zapraszam również do mnie na bloga i czekam na komentarz od Ciebie --> będę bardzo wdzięczna :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. och :( nie udało się , ale gratuluje szczęśliwym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dziewczyny !! Dziękuję za miłą zabawę :) Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozostaje mi tylko zazdraszczać, gratulować i za zabawę dziękować. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwyciężczynią.
    Dziękuję za zabawę i przy okazji przypominam (bo nie wiem jako kto obserwujesz), że warunkiem w moim Candy jest obserwowanie mojego bloga i tajemniczej18.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo się cieszę i dziękuję...a teraz biegnę podawać adres.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję dziewczynom wspaniałych wygranych.

    Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja również serdecznie gratuluje i bardzo dziękuję za zabawę ... ;DD ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wylosowanym szczęściarom!

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje :)
    przy okazji zapraszam na moje małe candy...

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję dziewczynom, a Tobie dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja również dziękuję za zabawę i oczywiście gratulacje dla zwyciężczyń :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dzieki za zabawę , fajnie że trafiłaś tez do mnie ...

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję .Dziękuję za zabawę i pozdrawiam serdecznie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla dziewczyn:)
    dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje A Tobie Lilu dzięki za zabawę i za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję. No i chlipię w kąciku... :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem przeszczęśliwa. Kocham papier. Dziękuję za zabawę. Adresik już w drodze. =*

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za zabawę i odwiedziny:) Gratuluję wygranym i życzę miłego głaskania papierków;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję dziewczyną i dziękuje za miła zabawe.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję bardzo za tyle emocji :) gratuluję wygranym :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękujemy za zabawę i odwiedziny w naszych skromnych progach :)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje dla zwycięzców :) może następnym razem mi się uda ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. To była super zabawa! Dzięki i gratulacje dla szczęściar!

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje dla zwycięzców. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. dziekuje za zabawe :D ponad 200 chetnych to niezly wynik :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Moje gratulacje ,dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję Wygranym i zapraszam do siebie po odbiór wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  33. dziekuje za zabwe wielkie gratulacje dla dziewczyn

    OdpowiedzUsuń
  34. I just so much enjoyed browsing your blogsite, your work is absolutely beautiful!! Thanks so much for stopping by my blog and leaving your sweet comments! xo

    OdpowiedzUsuń