Przejdź do głównej zawartości

Wyróżnienie!!!



Dostałam wyróżnienie od Viol, z które bardzo, bardzo dziękuję.



Zasady obowiązujące w zabawie to:
1. Umieszczam u siebie link do bloga osoby, która przesłała nominację.
2. Wklejam powyższe logo na swoim blogu.
3. Piszę 7 rzeczy o sobie.
4. Nominuję 16 osób i informuję je o tym, pisząc odpowiedni komentarz.


A wiec 7 rzeczy o mnie:
- jestem szczęśliwą mamą dwójki cudownych maluszków Mai i Olafka :O) oraz żoną cudownego męża
- lubię układać klocki z moimi maluszkami
- od prawie roku zakochana w papierkowych robótkach, które pochłaniają moje noce
- uwielbiam słodycze pod każdą postacią ;O)
- jestem miłośniczką seriali kryminalnych
- boję się wszystkich owadów, pająków i co tam jeszcze jest! Tych małych, dużych i maleńkich!!!!
- marzę o podróży do Australii :O)

No to na tym koniec, a teraz moja kolej wyróżnić 16 blogów. Są to blogi, które mnie inspirują oraz do których lubię zaglądać.

ROMANTYCZKA
Made by Krótka
VIOL DESIGN
Pampuchowo
MANUFAKTURA AMBROZJI
kachaAtr
zuzAnioły
asica-scrap
PAPIEROWY KĄCIK
własnoRęcznie
Pro-Self
TULIPANKA
WeriWell
Z szuflad JaneB
Agea
Ania i Janek

Viol jeszcze raz dziękuję.





Popularne posty z tego bloga

Album dla dziewczynki...

18_stka

Kartka Chrzest