wtorek, 3 stycznia 2012

Wyniki CANDY!!!

Witajcie!
Moje CANDY dobiegło końca, bardzo przepraszam za małe opóźnienie. Miałam tak zakręcony dzień, że nie dałam rady wcześniej przeprowadzić losowania. 
Dziękuję bardzo wszystkim za udział, dziękuję za świetne komentarze oraz dziękuję za możliwość poznania tylu fantastycznych osób i waszych superowych blogów!
Starałam się zajrzeć do każdego i pozostawić po sobie mały ślad :O)

A teraz do rzeczy:
moja maszyna losująca


....i...
główna nagrodę zgarnia

Martenka!!!  Gratuluję!

Postanowiłam jeszcze rozlosować nagrodę pocieszenia,
 to tak z radości, że tyle osób zapisało się na moje pierwsze CANDY :O)
Ta osoba to


No i jeszcze jedno losowanie nagrody niespodzianki wśród moich obserwatorów, 
a jest nią 


Dziewczyny jeszcze raz gratulacje!!! Bardzo się cieszę i proszę o przesłanie na mojego maila 
lilka25@op.pl 
waszych adresów, abym mogła wysłać wasze nagrody. 

Milej nocki :O)








27 komentarzy:

  1. Smutaśnie mi ;-) ale szczerze gratuluję innym i dziękuję za dreszczyk emocji jak zwykle związany z odczytywaniem wyników ;D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję szczęściarom a Tobie dziękuje za zabawę i zapraszam do mnie na anielskie candy :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze.. trzy losowania i nic...!!! :P
    Gratuluję zwyciężczyniom!
    Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny! gratulacje! A Tobie dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Zwyciężczyniom :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla dziewczyn :) Dzięki za dreszczyk emocji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj i nadzieja prysnęła niczym mydlana bańka ;) gratulację dla dziewczyn

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za miłą zabawę. Gratuluję zwycięzcą. Pozdrawiam
    http://daszka.dicant.net/

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje dla dziewczyn:)dziękuję za zabawę.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratululacje dla zwyciężczyń :) Podziękowania za super zabawę i pocichu licze na kolejne Candy cobym może miała małe szanse w nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla zwyciężczyń !!!! dziękuję za miłą zabawę !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zabawę!
    Szkoda, że mi nie dopisało szczęście...
    Gratulacje dla Zwyciężczyń!
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdeczne gratulacje dla Dziewczyn, a Tobie dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję i zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje do kobietek, które wygrały i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  17. ... i już po :( :) gratuluję i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow jestem w szoku!
    Bardzo się cieszę i dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  19. O rany, ale mam szczęście! :)
    Bardzo dziękuję za zabawę :)
    Lecę pisać maila! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. żałuję, że mnie obeszła taka nagrodą ale gratuluję dziewczynom i zapraszam na swoje candy:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję;)
    Ciepło Cię pozdrawiam i serdecznie dziękuje za odwiedziny na blogu i miłe słowa:)
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  22. Pieknie u Ciebie:)) żaluje, ze wczesniej Cie nie znalazłam no ale nic, nadrabiam zaległosci i podglam i na następne Candy mam nadzieje juz się załapac:P

    OdpowiedzUsuń