Przejdź do głównej zawartości

Wyniki CANDY!!!

Witajcie!
Moje CANDY dobiegło końca, bardzo przepraszam za małe opóźnienie. Miałam tak zakręcony dzień, że nie dałam rady wcześniej przeprowadzić losowania. 
Dziękuję bardzo wszystkim za udział, dziękuję za świetne komentarze oraz dziękuję za możliwość poznania tylu fantastycznych osób i waszych superowych blogów!
Starałam się zajrzeć do każdego i pozostawić po sobie mały ślad :O)

A teraz do rzeczy:
moja maszyna losująca


....i...
główna nagrodę zgarnia

Martenka!!!  Gratuluję!

Postanowiłam jeszcze rozlosować nagrodę pocieszenia,
 to tak z radości, że tyle osób zapisało się na moje pierwsze CANDY :O)
Ta osoba to


No i jeszcze jedno losowanie nagrody niespodzianki wśród moich obserwatorów, 
a jest nią 


Dziewczyny jeszcze raz gratulacje!!! Bardzo się cieszę i proszę o przesłanie na mojego maila 
lilka25@op.pl 
waszych adresów, abym mogła wysłać wasze nagrody. 

Milej nocki :O)








Popularne posty z tego bloga

Album dla dziewczynki...

18_stka

Kartka Chrzest