środa, 2 maja 2012

Zaproszenia...

Witajcie kochani :) 
Dawno mnie tu nie było...a to za sprawą mojego powrotu do pracy :O)
Miałam sporą przerwę oczywiście z powodu moich cudownych dzieciaczków :)
Ale co tam powoli odnajduję się w nowej sytuacji,
kompletnie nie mam czasu na nic 
i każdą wolną chwilę poświęcam moim aniołkom,
 bo właśnie najtrudniejsze w tym wszystkim jest to,
że muszę się z nimi rozstać na te 8 godzin :(
A wracając do tematu ostatnio poczyniłam kilka zaproszeń ( a dokładnie 27)
 na I Komunię Świętą dla dziewczynki o imieniu Weronika. 




Dziękuję za wszystkie miłe słowa, które u mnie zostawiacie. 
Obiecuje nadrobić zaległości na waszych blogach.
Miłej nocki :)
Lidka

6 komentarzy:

  1. Piękne te zaproszenia :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zaproszenia wykonałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zaproszenia! Obejrzałam też wcześniejsze kartki i albumy - piękne prace!

    Miło mi, że skusiłaś się na moje candy!
    Życzę powodzenia w losowaniu ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudną produkcję poczyniłaś:)
    a praca, pomyśl, że to tylko 8 godzin:) ja muszę jeszcze doliczyć w ciągu dnia ok. 2 godzin na dojazd do niej:)
    u mnie w tym nie ma żadnej komunii, ale za to jest wesele i czeka mnie sporo pracy...

    OdpowiedzUsuń
  5. uu... no to trzymaj się w pracy dzielnie :)
    A zaproszenia fajowe!

    OdpowiedzUsuń