czwartek, 20 lutego 2014

Powracam :) :)

Witajcie :)

Po bardzooooo długiej przerwie powracam. 
Długo mnie nie było, a to za sprawa mojego marzenia, 
które się spełniło :O) 
Skończyliśmy budowę domu i właśnie się do niego wprowadziliśmy.
Powoli przyzwyczajamy się do nowego miejsca, 
a maluchy w końcu mają wielką przestrzeń do zabawy! 
I to przez wielkie ''Z''.
Teraz wracam do moich kartek, papieru, kwiatków i wszystkich drobiażdżków, które własnie skończyłam układać w nowym miejscu i pięknej szafie przeznaczonej tylko do scrapkowych przydasi :O)
No to już wiecie czym byłam bardzo zajęta  przez ostatni rok. 
A ostatnie 2 miesiące to totalny wir pracy 
i nawet nie wiem kiedy ten czas tak zleciał.

Na dobry początek album, który poleciał do Włoch :)






Pozdrawiam Lidka-Lilka :)

13 komentarzy:

  1. Gratuluję powiększenia przestrzeni życiowej ;-))) Piękny album:-) Wspaniały papier i pięknie rozmieszczone elementy ozdobne :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny album :) Lilu jeśli jesteś zainteresowana spotkaniem skraperek Świętokrzyskich, to następne odbędzie się 8 marca :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się bardzo, czas szybko minął i możecie cieszyć się nowym, własnym miejscem na ziemi. Gratuluję i oczywiście powrót pięknym albumem

    OdpowiedzUsuń
  4. Liluś nareście jesteś album przepiekny a w nowym domku zyczę duużo radości i moc twórczości

    OdpowiedzUsuń
  5. miło że wrociłas . Gratuluję nowego domku , wiem co to znaczy , bo sama liczę że pod koniec roku będę mieć swój kącik .

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny...cieszę się, ze wróciłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie, że spełniło się Wasze marzenie, gratuluję nowego gniazdka :) Fajnie, że już jesteś :) albumik jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję nowego domu sama to przechodziłam i cieszyłam się że mamy tyle miejsca i przestrzeni.Cudny album bardzo elegancki:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia, post genialny i ogólnie spodobał mi się Twój blog, widać, że wkładasz dużo pracy w niego i posty, bo design jest rewelacyjny! zakochałam się w nim *.*

    zapraszam do mnie : BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne - delikatne prace.

    OdpowiedzUsuń
  11. How to earn one million in the most short time by wholesale-dress.net

    ذاوشاح الفن جميلة,وكنتتريدأنيكونله,ويأتيلموقعناعلىالإنترنتخ,

    OdpowiedzUsuń
  12. How to earn one million in the most short time by wholesale-dress.net

    أينلباسكالخميلةالأنيقةالمرحة?هاهنا

    كل سلسلة أسود

    OdpowiedzUsuń