czwartek, 1 listopada 2012

Chrzest

Dzisiejszy dzień mokry, ponury i deszczowy sprzyja do poklikania na kompie. 
Tym bardziej, że dopadło mnie choróbsko (angina) i siedzę sobie pod kocykiem w domu.
A, że człowiek nie przyzwyczajony tyle odpoczywać, to życie od nudy ratuje cud techniki jakim jest komputer i internet :o)
Pozwiedzałam  już Wasze blogi i zostało mi tylko pokazać moje ostatnie poczynania,
a dokładnie dwie karteluszki z okazji chrztu dla dziewczynki.





no i druga 





Dziękuję za przemiłe komentarze :)
Pozdrawiam Lidka

9 komentarzy:

  1. Obie bardzo ładne, choć serce skradła mi ta druga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki! Szczególnie wnętrza są urokliwe :) Pudełeczka do nich również prezentują się wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekne karteczki !Pozdrawiam i zyczę zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie, delikatnie... A teraz, gdy już przeczytałaś komplementy, pod koc i zdrowiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne! Delikatne i stylowe;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne karteczki bardzo eleganckie:)życzę powrotu do zdrówka angina to paskudztwo miałam parę razy.dziekuję za udział w candy:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. współczuję choroby, ale z drugiej strony to dobrze, ze miała czas aby do nas zajrzeć:)
    karteczki są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne!!! Niebieska skradła moje serce.
    Zapraszam na candy do mnie.

    OdpowiedzUsuń