niedziela, 25 listopada 2012

Dzień pluszowego misia

Dziś dzień pluszowego misia :O)
Jutro wszystkie dzieciaczki do przedszkola pobiegną ze swoimi miękkimi
 i puchatymi ulubieńcami :O)
A żeby ten dzień był jeszcze bardziej wyjątkowy,
 zrobiłam zawieszki dla dzieciaków do przedszkola. 
Oczywiście do którego chodzi moja córcia. 
Pracy miałam sporo, bo obdarowałam 3 grupy, a każda liczy sobie 30 maluchów,
co w sumie daje 90 sztuk.
Kolejne 2 grupy zaopatrzyła Weri.
I jak co roku dałyśmy radę :)



Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :O)


8 komentarzy:

  1. bardzo fajne, dzięki za mobilizację, moje zawieszki czekają już na dzieciaczki w przedszkolu i zdjęć niestety nie zdarzyłam zrobić, więc posta u mnie nie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle świetnie wykonana praca:) Już widzę te wszystkie uśmiechnęte buziaki:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pamiątka ;-) Pomysł chętnie wykorzystam ;))) ... jak Jeremi pójdzie do przedszkola :D ...ale to jeszcze dłuuugo nie nastąpi :D Serdecznie pozdrawiam - zachwycona jak zwykle :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zawieszki.Rewelacyjny pomysł:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku po raz pierwszy usłyszałam o tym dniu, więc odbyło się bez świętowania ;-).W przyszłym roku bedę bardziej przygotowana. Fajny pomysł z tymi zawieszkami.

    OdpowiedzUsuń