środa, 13 marca 2013

Kartki wielkanocne i wymianka...

Dziś pierwsze w tym roku kartki wielkanocne, wypocone! W ogóle nie miałam ostatnio weny,
 a do kartek wielkanocnych .... masakra jakaś. Zrobiłam kilka i żadna się nie nadawała. Koszyczki także wylądowały w koszu :( 
Mam nadzieję, że zły okres mam za sobą. 
A tu moje wymęczone kartki :O)
Grafikę zaczerpnęłam od Abra Art, która częstuję świetnymi grafikami.
Zajrzyjcie koniecznie :O)
Moją pracę zgłaszam na ''wyzwanie z jajami'' do Decokreacje.





Ostatnio umówiłam się z Malutką na małą wymiankę :O)
I oto co do niej poleciało ode mnie :)


Kilka przydasiów, wycinanki, różności z masy plastycznej, 
3 pary kolczyków (oczywiście robionych moimi łapkami) i słodkości na umilenie wieczorów :P



Natomiast do Malutkiej dostałam przecudne sowy w wybranych kolorkach. 
Sowy są świetnymi przytulankami dla moich maluchów. 
Dostałam również kilka przydasiów i słodkości :O)



 Kochana dziękuję za wymiankę!!!!!!

Pozdrawiam Lidka :O)






12 komentarzy:

  1. Piękna karteczka, świetnie dobrane kolory. Wszystko tworzy zgraną całość. Gratuluję udanej wymiany:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymianka świetna!
    A karteczki? Śliczne, fajne kolorki!
    I dziękuję za link do darmowych grafik - na pewno sie przyda!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech.. no widzisz, coś ewidentnie wisi w scrapowym powietrzu :) Ja nie mogę zasiąść do biurka! a jak czytam u innych dziewczyn też nie jest najlepiej...
    Ech, przyjdzie wiosna, to się zbierzemy.
    A kartki Twoje są śliczne, delikatne.. :)
    No i wymianka super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka niesamowicie piękna!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki piękne super delikatne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za te wszystkie miłe słowa :O)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj:)
    Dziękuję za wszelkie cuda od Ciebie.
    Już powoli rozgościły się w moim kąciku.
    Mam nadzieję, że sowy zadomowiły się i opowiadają ciekawe bajki.
    Wszystkiego przytulaśnego:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kartki! Ogromnie podobają mi się! :) A wymianki tylko pozazdrościć, bo świetne rzeczy w obu paczuszkach się znalazły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakże delikatne i zwiewne! Dziękujemy za udział w wyzwaniu wielkanocnym na blogu DecoKreacji, pozdrawiam, Karmeleiro

    OdpowiedzUsuń