poniedziałek, 25 marca 2013

Pudełeczko na przydasie :)

Pudełeczko jest dla mnie i tylko dla mnie! 
I na moje przydasiowe foremki do masy plastycznej :P
Foremek uzbierałam całkiem sporo i tylko brakowało dla nich jakiegoś ''godnego''
pudełeczka, aby były wszystkie razem. 
A, że tydzień temu byłam na warsztatach u Enczy i podpatrzyłam cudowne pudełko na jej przydasiowe foremki to postanowiłam zrobić ''coś'' i dla moich foremek :) 
Mój tort z warsztatów pokaże Wam w następnym poście.
Sporo fotek!










Dziękuje za wszystkie komentarze pod poprzednim postem :O)
Pozdrawiam Lidka-Lika

18 komentarzy:

  1. Ulalaaaaaa... ale śliczne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie tych foremek trochę uzbierałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze! Jestem pod wrażeniem! Prawdziwe dzieło sztuki:) Świetne! Chyba musze udać się do Ciebie na jakiś kurs z tej masy plastycznej;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tak, zgadzam się z innymi, prawdziwe dzieło i tyle w nim romantyzmu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne pudełko!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo romantyczne. Pięknie wykonane. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo godne....godne podziwu i zachwytu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne pudełeczko, takie kobiece;) A foremek pozazdrościc;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezwykle urocze to pudełeczko.Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne to pudełeczko! Pięknie je ozdobiłaś Lidko! Zazdroszczę tylu fajnych foremeczek:) Chyba zacznę odkładać grosiki na te foremkowe zabaweczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawdziwe cudeńko.Piękne mieszkanie dla foremek. Ale kolekcja:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. ho ho fajne rzeczy posiadasz

    OdpowiedzUsuń